۳/سازوکار کاندیداها برای امکان اعتراض مردم طبق اصول قانون اساسی چیست؟

دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سوالی مبنی بر اینکه «سازوکار کاندیداها برای امکان اعتراض مردم طبق اصول قانون اساسی چیست؟» پاسخ دادند. به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در اولین مناظره در فرصت تبلیغاتی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به سومین سوال این

کد خبر : 7235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
۳/سازوکار کاندیداها برای امکان اعتراض مردم طبق اصول قانون اساسی چیست؟



دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سوالی مبنی بر اینکه «سازوکار کاندیداها برای امکان اعتراض مردم طبق اصول قانون اساسی چیست؟» پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در اولین مناظره در فرصت تبلیغاتی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به سومین سوال این مناظره مینی بر اینکه «سازوکار کاندیداها برای امکان اعتراض مردم طبق اصول قانون اساسی چیست؟» پاسخ دادند.

سعید جلیلی در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: این از افتخارات نظام است که اگر یک کارویژه را برای دولت مشخص می‌کند، نمی‌گوید این کار را فقط دولت باید انجام دهد، بلکه کنارش می‌گوید مردم هم امکان داشته باشند در این زمینه موضوع را دنبال کنند. بحث امر به معروف و نهی امر منکر خیلی متعالی و بزرگ است.

وی افزود: این امر اول باید از دولت و کارگزاران شروع شود نه اینکه آنان کارهایی انجام دهند و کنار بایستد. دولت در سایه مبنایش همین است که هرکس باید کار را در حد خودش و سایه به سایه دنبال کند.

تکمیل می شود.



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.