آرامی: همه امکانات برای تسهیل تردد زائران اربعین بسیج شده/با ایرلاین‌های متخلف برخورد می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات برای تسهیل تردد زائران حسینی از داخل کشور بسیج شده و تدابیر لازم برای تسهیل تردد زائران از پایانه‌های مرزی نیز اندیشیده شده است. منصور آرامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل سفر زائران در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: هر سال

کد خبر : 438
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
آرامی: همه امکانات برای تسهیل تردد زائران اربعین بسیج شده/با ایرلاین‌های متخلف برخورد می‌شود



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات برای تسهیل تردد زائران حسینی از داخل کشور بسیج شده و تدابیر لازم برای تسهیل تردد زائران از پایانه‌های مرزی نیز اندیشیده شده است.

منصور آرامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل سفر زائران در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: هر سال سازمان راهداری، وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها بسیج می‌شوند تا حمل و نقل و تردد را برای زائران حسینی از کشور خودمان و کشورهای همسایه مانند افغانستان، پاکستان و سایر زائرانی که به ایران آمده و از ایران به عراق سفر می‌کنند، تسهیل کنند. امسال نیز کمیسیون عمران چندین جلسه و نشست مشترک در این زمینه برگزار کرده است که با اقدامات صورت گرفته امسال نسبت به سال های قبل شرایط بهتر خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به افزایش زائران حسینی ناوگان حمل و نقل تقویت و وسایل نقلیه فراهم شده است. تدابیر لازم برای تسهیل عبور زائران حسینی از پایانه های مرزی اندیشیده شده است و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شاهد تسهیل سفر زائران در این ایام باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قرار بر این شده قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل بر اساس نرخ مصوب به فروش برسد و مردم نیز با مراجعه به سایت شرکت ها مستقیما می توانند بلیت خود را خریداری کنند. اگر شرکت هواپیمایی نیز در فروش بلیت تخلف کرده و با نرخ بالاتر بلیت فروشی انجام دهد، قطعا برخورد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.