اعزام دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان

دومین محموله کاروان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و سرمایشی به مدارس مناطق آسیب دیده از سیل اسفند ماه ۱۴۰۲ سیستان و بلوچستان اعزام شد. به گزارش ایسنا، مرحله دوم ارسال کاروان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و سرمایشی در قالب هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان انجام

کد خبر : 5012
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
اعزام دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان



دومین محموله کاروان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و سرمایشی به مدارس مناطق آسیب دیده از سیل اسفند ماه ۱۴۰۲ سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم ارسال کاروان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و سرمایشی در قالب هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به حضور مستمر نمایندگان وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی استان در مناطق سیل زده گفت: در مرحله اول ارسال تجهیزات که در اسفندماه سال گذشته انجام شد، بیش از ۳ میلیارد تومان تجهیزات در بین مدارس استان توزیع شد و امروز در دومین مرحله شاهد اعزام تجهیزات با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده از سیل هستیم که با نام شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق آسیب دیده از سیل هدیه شد. امیدواریم این تجهیزات بتواند مشکلات آموزشی این مناطق استان را حل کند.

خان محمدی از ارسال مرحله سوم تجهیزات به مناطق در مرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود:  تجهیزات تکمیلی با هدف مرتفع سازی مشکلات و کمبودها برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه پیش رو خواهد بود و امیدواریم با حمایت‌های دولت مردمی و کمک خیرین عزیز و همیشه همراه مسئله آموزش و پرورش و موضوع تجهیزات را بتوانیم به سرعت حل کنیم.

وی اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان به کانون توجه دولت و خیرین نیک اندیش تبدیل شده است و ماحصل آن تحویل بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس در سال ۱۴۰۲ بوده است همچنین بیش از ۱۶۰۰ کلاس درس با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سطح استان در دست ساخت است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص مدارس آسیب دیده از سیل جنوب استان یادآور شد: در مجموع ۳۶۸ مدرسه در سیل اسفند ماه دچار آسیب شده‌اند و در سه حوزه برای ایجاد شرایط مطلوب برای تحصیل دانش آموزان بحث ساماندهی این مدارس را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

خان محمدی ادامه داد: این سه حوزه شامل تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، بحث تعمیرات مدارس و تامین تجهیزات است که در بحث تکمیل پروژه ها بیش از ۶۰ کلاس درس طی یک ماه آینده در این استان تکمیل و تجهیز می‌شود و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در بحث تعمیرات در قالب اجرای طرح شهید عجمیان ورود کرده‌ایم که بیش از ۴ میلیارد تومان برای تامین رنگ و سایر اقلام تامین اعتبار صورت گرفته است، در مجموع  دو و نیم تن رنگ در بین مناطق ابن استان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خان محمدی خاطرنشان کرد: در بحث توزیع تجهیزات برای مدارس سیستان در مجموع ۶۰۰۰ نفر دانش آموز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد تومان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است که امروز شاهد اعزام دومین مرحله آن هستیم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.