بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: صادرات و واردات و تخلیه و بارگیری در کمتر از یک هفته معطلی برای کشور برگ زرین و افتخار بزرگ است. حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در بازدید از اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه افزود: درخصوص برخی از مسائل از جمله کالای متروکه و متوقف

کد خبر : 5893
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بندرلنگه



ایسنا/هرمزگان رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: صادرات و واردات و تخلیه و بارگیری در کمتر از یک هفته معطلی برای کشور برگ زرین و افتخار بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در بازدید از اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه افزود: درخصوص برخی از مسائل از جمله کالای متروکه و متوقف شده، با تدبیر مسئولان این شهرستان تعیین تکلیف شده و قسمت باقیمانده که شماری خودرو است در مدت کوتاه تعیین تکلیف می‌شود.

وی با اشاره به پرونده قاچاق داروهای کمیاب گفت: پرونده قاچاق داروهای کمیاب از سال گذشته تشکیل، و تصمیم اجمالی برای تحقیقات گرفته شده است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: تحقیقات مقدماتی در این خصوص نیز هنوز ادامه دارد و درباره پرونده در آینده نزدیک تصمیم گیری و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.