ضرورت ترغیب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به اسناد بالادستی نیمی از دانش آموزان باید با رشته‌های فنی هدایت شوند. «علی درویشی» امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در  کارگاه هم افزایی نمایندگان انجمن اولیا و مربیان شهرستان ایلام با تقدیر از حضور اولیا در این نشست به انتخاب رشته و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

کد خبر : 5547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
ضرورت ترغیب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی


ضرورت ترغیب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به اسناد بالادستی نیمی از دانش آموزان باید با رشته‌های فنی هدایت شوند.

«علی درویشی» امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در  کارگاه هم افزایی نمایندگان انجمن اولیا و مربیان شهرستان ایلام با تقدیر از حضور اولیا در این نشست به انتخاب رشته و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اظهار کرد: انتخاب رشته در بسیاری از کشورها از پایه هفتم آغاز می‌شود و انتخاب رشته صحیح می‌تواند منجر به توازن بین رشته‌ای شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر در رشته های پزشکی و پیرانپزشکی پذیرفته شده اند، تصریح کرد: با توجه به اسناد بالادستی نیمی از دانش آموزان باید با رشته‌های فنی هدایت شوند.
درویشی با بیان اینکه امتحانات نهایی تاثیر مستقیم بر نتیجه‌ی کنکور دارد، افزود: در جهت برگزاری منظم امتحانات نهایی تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را فراهم کرده ایم.
وی دقت در شیوه مطالعه دانش‌آموزان را مهم برشمرد و تاکید کرد: شیوه مطالعه دانش آموزان باید مورد توجه باشد و مهم ترین قسمت مطالعه بازآوری مطالب است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان به اولیا و مربیان توصیه کرد که با فرزندان خود با مهربانی و دوستی ارتباط برقرار  کنند.
 در ادامه این نشست نمایندگان، اولیا و مربیان دغدغه های خود را با مدیرکل آموزش و پرورش استان در میان گذاشتند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.