قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است

سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم گفت: قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است. به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم، اظهار کرد: زندگی

کد خبر : 6037
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است



سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم گفت: قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم، اظهار کرد: زندگی مردم بر بستر فضای مجازی قرار داده شده و هیچ دستاورد بشر به این سرعت رشد نکرده و زندگی بشر را تحت تاثیر قرار نداده است. کسب و کار، انتقال دانش و انواع سرگرمی ها، ارتباطات ملی و سازمانی در این بستر است.

وی ادامه داد: سرعت و شتاب گرفتن انتقال فیبر نوری یکی از برنامه های دولت است. تمام استان گلستان به فقیر نوری مجهز شد. قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است. موسسات علمی، دانشگاه ها، حوزه ها در حال تولید محتوا هستند و انتقال این محتوا به داخل و خارج کشور اهمیت ویژه و خاص دارد. افزایش سرعت فضای مجازی برای مراکز علمی و فرهنگی اهیمت دارد و این کار یک زیرساخت فرهنگی برای انتقال دانش است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سراسر کشور ۷.۵ میلیون خانوار از امکان فیبر نوری می توانند استفاده کنند، تصریح کرد: در کل استان قم اکنون امکان استفاده از فیبر نوری ممکن شده است. ان شاءالله این شبکه را در سراسر کشور گسترش دهیم.

رئیسی در پایان گفت: از ابتدا به وزیر ارتباطات درباره مساله سرعت شبکه صحبت کردم و وی وعده افزایش سرعت را داد و این کار در حال انجام است. حتی کسی هم که بازی می کند، نباید از او حال گیری شود. حال گیری در کسب و کار و بازی خوب نیست.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.