مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت پایدار کشور است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات وضعیت پلتفرم‌هایی که کسب و کار مردم به آن وابسته است، تعیین تکلیف شود تا سبب امیدواری مردم شود. مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: بنده به عنوان

کد خبر : 3785
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت پایدار کشور است



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات وضعیت پلتفرم‌هایی که کسب و کار مردم به آن وابسته است، تعیین تکلیف شود تا سبب امیدواری مردم شود.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: بنده به عنوان یک نماینده از مردم عذرخواهی می کنم که مشکلات اقتصادی دارند و گلایه مندی مردم امروز در موضوعات اقتصادی به حق است اما راه این است که ما برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در انتخابات، امیدواری است و ملت ما همواره در صحنه‌ها بوده‌اند، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، امنیت پایدار کشور را تضمین می کند. حضور در صحنه انتخابات پشتوانه انتخاب افراد اصلح است و هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، افراد توانمندتر به مجلس راه پیدا خواهند کرد و مجلس قوی‌تر تشکیل خواهد شد که می تواند مشکلات مردم را حل کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت نیز باید به موضوعات اقتصادی مردم در یک ماه پایانی باقی مانده تا انتخابات توجه داشته باشد، تصریح کرد: باید از برخی اقدامات که زمینه ناامیدی مردم را فراهم می کند، پرهیز کرد.

یوسفی در پایان گفت: از سوی دیگر تعیین تکلیف وضعیت فضای مجازی و پلتفرم ها در آستانه انتخابات می تواند عامل موثر در مشارکت مردم باشد چون بخشی از کسب‌وکارهای ما در بستر این پلتفرم ها در حال انجام است و حرفه خیلی ها به این پلتفرم ها وابسته است. باید تدبیری در این حوزه انجام شود تا مردم برای مشارکت در انتخابات امیدوار شوند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.