پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را به مردم شهیدپرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی

کد خبر : 5455
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد



رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را به مردم شهیدپرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» تصریح کرد: این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است‌:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» موجب تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.