کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت

سامانه مدیریت هوشمند ساختمان که به دست متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و تجاری‌سازی شده است، امکان کنترل و نظارت بر تمامی بخش‌های ساختمان را به صورت هوشمند و از راه دور فراهم می‌کند. به گزارش ایسنا، محمدعلی فراقیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، گفت: با توجه

کد خبر : 5498
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت



سامانه مدیریت هوشمند ساختمان که به دست متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و تجاری‌سازی شده است، امکان کنترل و نظارت بر تمامی بخش‌های ساختمان را به صورت هوشمند و از راه دور فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی فراقیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، گفت: با توجه به نیاز بازار و همچنین بالا بودن قیمت محصولات وارداتی، در مسیر ساخت این سامانه قدم گذاشتیم. این محصول علاوه بر این‌که باعث بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، از امکان کنترل توسط رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به طراحی و ساخت دستگاه در داخل کشور، امکان ارائه قابلیت‌های مختلف و سفارشی، متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده است.

وی با اشاره به این‌که استفاده از سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، باعث کاهش مصرف حامل‌های انرژی در ساختمان می‌شود، ادامه داد: تمام قشرهای جامعه به دلیل اینکه این محصول در ساختمان نصب می‌شود، مخاطب این محصول به شمار می‌آیند.

وی ارائه خدمات پشتیبانی و هزینه تمام شده پایین‌تر را از دیگر مزایای سامانه هوشمند مدیریت ساختمان این شرکت دانست و گفت: کیفیت محصول تولیدی، قابلیت سفارشی‌سازی و قیمت پایین محصول باعث رقابت با نمونه‌های داخلی و خارجی شده است. این محصول با قیمت یک سوم نمونه خارجی به مشتری عرضه می‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، فراقیان همچنین درباره اشتغال ایجاد شده در این شرکت دانش‌بنیان، گفت: ۱۱ نفر در شرکت به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود ۱۶ نفر هم به صورت غیر مستقیم با شرکت همکاری دارند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.