گشت‌زنی نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه در پی بارش‌ها/ مشکلات احتمالی را به ۱۳۷ گزارش دهید

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به بارش‌های اخیر گفت: تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند. به گزارش ایسنا علیرضا جعفری در مورد شرایط معابر شهر تهران در پی بارش‌های امروز اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز گذشته

کد خبر : 5020
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
گشت‌زنی نیروهای خدمات شهری مناطق۲۲ گانه در پی بارش‌ها/ مشکلات احتمالی را به ۱۳۷ گزارش دهید



مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به بارش‌های اخیر گفت: تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا علیرضا جعفری در مورد شرایط معابر شهر تهران در پی بارش‌های امروز اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز گذشته نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در شرایط آماده باش قرار داشتند و انهار روبسته، کانال ها و مسیل ها و حوضچه های رسوب‌گیر را بازدید کردند.

وی افزود: بارش ها از بامداد امروز آغاز شد و تا ظهر ادامه داشت و مورد حادی از آبگرفتگی و انسداد معابر در شهر گزارش نشده است.

به گزارش سایت شهر، جعفری با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در حالت آماده باش هستند و به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند، گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام/



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.