۱۵۳‌ شعبه اخذ رأی آراء مردم لنجان را دریافت می‌کنند 

ایسنا/اصفهان فرماندار لنجان از فعالیت ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار برای اخذ رأی مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. حمیدرضا محمدی فشارکی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه داوطلبان شهرستان لنجان در مرحله اول به نصاب لازم نرسیدند، انتخابات در این شهرستان به مرحله دوم رسید که

کد خبر : 6044
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
۱۵۳‌ شعبه اخذ رأی آراء مردم لنجان را دریافت می‌کنند 



ایسنا/اصفهان فرماندار لنجان از فعالیت ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار برای اخذ رأی مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حمیدرضا محمدی فشارکی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه داوطلبان شهرستان لنجان در مرحله اول به نصاب لازم نرسیدند، انتخابات در این شهرستان به مرحله دوم رسید که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۵۳ شعبه برای مرحله دوم انتخابات آماده فعالیت است که با شعب مرحله اول انتخابات برابری می‌کند و هیچ شعبه‌ای حذف و غیرفعال نشده از این تعداد ۱۳۷ شعبه ثابت و  ۱۶ شعبه به صورت سیار خواهد بود.

محمدی با بیان اینکه ۲۷۰۰ نفر تحت عنوان عوامل اجرایی در این انتخابات فعالیت دارند، گفت: آموزش عوامل اجرایی، تحویل تعرفه‌ها و آماده‌سازی صورت جلسات انتخابات هم انجام شده است.

فرماندار لنجان با بیان اینکه برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بین دو کاندیدا در لنجان، ۱۵۳ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد ۱۳۷ شعبه به‌صورت ثابت و ۱۶ شعبه به‌صورت سیار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در دور اول ۲۸ نفر در شهرستان لنجان رقابت داشتند که نسبت به این تعداد شور انتخاباتی و فضای رقابتی خوبی هم وجود داشت، در مرحله دوم نیز ۲ کاندیدا رقابت دارند، فضای شهرستان در فضای مجازی و حقیقی، مناسب است و علی‌رغم اینکه دو کاندیدا در مرحله اول خود را به مردم معرفی کردند و شناخت کافی از آنها وجود دارد، اما به حسب وظیفه قانونی، اماکنی برای برگزاری جلسات در اختیار نامزدها قرار داده شد و جلسات داوطلبان در مساجد و حسینیه‌ها و …برگزار شد.

وی ادامه داد؛ همچنین نزدیک به ۸۰ مکان در سطح شهرستان و روستاها برای نصب علائم و تبلیغات در اختیار داوطلبان قرار داده شد، لذا برداشتی که از میدان داریم شرایط و فضای خوبی را نشان می‌دهد.

 محمدی ابراز امیدواری کرد: دور دوم انتخابات هم مانند دور اول پرشور برگزار شده و تکلیف کرسی‌های باقیمانده مجلس را روشن کند.

انتهای پیام 



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.