مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است. به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان، اظهار کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ظهر

کد خبر : 5688
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند



ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان، اظهار کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ظهر امروز و ادامه  آن تا اواسط روز آینده، لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری نمایند.

وی افزود: روستاهای خرمدشت،چالقره، خنب، جزه، دره، یزد آباد، لتحر، بلوار امام رضا(ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

وی گفت: گروه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان  درحال امدادرسانی در مناطق آب گرفته هستند و آسیب وارده پس از ارزیابی گزارش خواهد شد.

انتهای پیام 



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.