پیشگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر/ جمع آوری علف‌های خشک و هرز

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اتخاذ تمهیداتی برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر خبر داد. به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی با بیان این مطلب که طرح پاکسازی و جمع آوری علف های خشک و هرز در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است، افزود: بخش

کد خبر : 5666
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
پیشگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر/ جمع آوری علف‌های خشک و هرز



شهردار منطقه ۱۳ تهران از اتخاذ تمهیداتی برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی با بیان این مطلب که طرح پاکسازی و جمع آوری علف های خشک و هرز در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است، افزود: بخش هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار به سبب بارش های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می کند.

شهردار منطقه۱۳ تهران افزود: در راستای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳ ، اقدامات کنترلی شامل علف زنی و علف تراشی، ایجاد آتش برد و همچنین آمادگی کامل اکیپ‌های اجرایی اطفای حریق در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر آغاز شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، وی خاطرنشان کرد: حذف به موقع علف‌های هرز و ممانعت از رشد بی رویه آنها، راهکار ساده‌ای است که جهت پیشگیری هر حادثه احتمالی از آتش سوزی در فصل گرما و به هدر رفتن منابع مالی و زیست محیطی خواهد شد.

انتهای پیام 



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.